Redesign architektury informacji biletu Stagelink
Stworzenie nowego projektu biletu było moim zadaniem rekrutacyjnym do berlińskiego startupu Stagelink (2016 r.). Punktem wyjścia był aktualny bilet w formacie A4, który przedstawiono poniżej. Głównym celem zadania było zaprojektowanie nowej architektury informacji biletu.
Wymagania dla nowego projektu:
format biletu - maksymalnie 1/3 obszaru kartki A4,
przyjazny w druku,
zawierający wszystkie informacje z aktualnego biletu,
czas na wykonanie zadania - 60 min.
O startupie Stagelink
Stagelink to aplikacja skierowana zarówno do fanów muzyki, jak i artystów / youtuberów oraz managerów. Umożliwia ona głosowanie na miejscowość, do której fani chcieliby zaprosić danego artystę. Użytkownik podaje również kwotę jaką byłby w stanie zapłacić za bilet. Artysta ma możliwość śledzenia liczby zaproszeń do danego miasta, co ułatwia mu organizację trasy koncertowej z uwzględnieniem informacji o miejscu i cenach biletów. Aplikacja oferuje jednocześnie sprzedaż biletów online.